خدایی این مدت که از ویندوز 10 استفاده کردم با انواع چالش ها مواجه شدم! چالش هایی که تا به حال به چشم ندیده بودم!

اولیش نخوندن درایور سی دی رام ( CD-ROM) بود. خیلی عجیب بود چون اولین باری بود که یک سیستم عامل با سی دی رام آشنا نبود. دنبال آپدیت های درایور گشتم. هر نسخه ای که موجود بود برای داس بود. انگار که فقط داس بود که نمی شناخت!

چالش بعدی اررور های بلو اسکرین (blue screen) بود. بعد از بیست دقیقه ارور می داد و سیستم ریستارت می شد.

بعد از گذشتن از همه ی این ها ماکروسافت چالشی جدید برای کاربران خود تدارک دید که موجب خاموش نشدن سیستم میشود!!!!! تو آپدیت جدید این اشکال وجود داره که حتی با زدن دکمه ی shut down هم سیستم خاموش نمی شود ( حتی با دسترسی هم خاموش نمی شه!!!!)

خوشم میاد ماکروسافت هر سری با چالش های جدیدش همه رو غافلگیر می کنه و از ما یک کاربر همه فن حریف می سازه!!

به هر حال من دیگه از این چالش های ماکروسافت طاقت نیاوردم و به لینوکس اسباب کشی کردم :-) البته هنوزم از ویندوز استفاده می کنم ولی دارم سعی می کنم بهش وابسته نشم. ممنون از ماکروسافت که باعث شد لینوکسی بشم!!